A través dunha fiestra unha muller observa a paisaxe iluminada do exterior. O contraste é patente e perfectamente delimitable entre interior e exterior. Yaiza Aguín supérase cada vez máis, e que ainda que a obra puido ter uns remates máis elaborados, a iniciativa de escoller este tema de confección tan realista é un punto ao seu favor. A opción de paleta de azuis e grises é moi variada, con tonalidades que varían dende o magenta ao azul celeste, acompañados do branco e negro, da luz e da oscuridade.
Esta muller de espaldas presenta moitas interpretacións, ainda que a máis xeralizada foi a de ser a súa amate, muller e compañeira Gala, que representa en moita da súa obra. Ainda que aquí ten a función de espectadora, as súas aparicións soen ser muy variadas sempre como protagonista.
Esta muller de espaldas presenta moitas interpretacións, ainda que a máis xeralizada foi a de ser a súa amate, muller e compañeira Gala, que representa en moita da súa obra. Ainda que aquí ten a función de espectadora, as súas aparicións soen ser muy variadas sempre como protagonista.
No hay comentarios:
Publicar un comentario